Методична робота






11 квітня о  9  годині відбулось засідання професійної спільноти вчителів початкових класів «Педагогічна майстерня НУШ» 

Тема засідання «Предметний інтенсив»

1. Круглий стіл. Обмін досвідом всіх учасників професійної спільноти за темою «Використання сучасних онлайн-платформ у роботі вчителя початкової школи» 

2. Практичне заняття «Практика вдумливого читання: поради для вчителів початкової школи» (Могіш О. В., Мисько М. М.)

3. Майстер-клас «Навчаємо граючись: цікавинки з використання ігор на уроках української мови» (Грига Н. Ф., Хміль М. І.)

4. Творча лабораторія вчителя «Математика в стилі STARTUP» 

(Русин М. І.)















      17 cічня 2023 року відбулося засідання прорфесійної спільноти вчителів початкових класів та вихователів ГПД. Тема засідання:"Інновації в освіті".

       Класними керівниками було проведено методичний міст "Вчитель - конструктор сучасного іноваційного простору. Використання іноваційного простору та авторських матеріалів на уроках". Цікаво та змістовно було проведено цифровий калейдоскоп "Ефективне навчання у форматі відеочеленджу". На засіданні акценувалося на необхідності активізувати участь педагогічних працівників у креативних контурсах.




 
18 листопада 2022 року відбулося засідання вчителів-асистентів на тему "Навчання дітей з ООП: адаптація та 
модифікація навчальних програм".











    24 жовтня 2022 року відбулося планове засідання педагогічних працівників 1 - 4 класів та вихователів ГПД.  Тема: «Критичне і креативне мислення: ресурси і практики»

1. Панельна дискусія «Мислення логічне, креативне: нові виклики і нові умови» 2. Практичне заняття «Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності». 3. Практикум «Розвиваємо творчість та креативність за допомогою наборів LEGO Education» 4. Методичний лекторій «ТРВЗ як інструмент розвитку критичного мислення та креативності учнів початкової школи» 5. Аукціон методичних ідей. «Краш-тест ідей як засіб стимуляції критичного мислення» 6. З досвіду роботи «Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням. Допомога в подоланні навчальних труднощів дитині з особливими освітніми потребами».



















        
24 червня 2022 року відбулось підсумкове засідання професійної спільноти вчителів початкових класів та вихователів ГПД «Педагогічна майстерня НУШ» за темою « Підсумки роботи професійної спільноти вчителів початкових класів та груп продовженого дня за навчальний рік» з порядком денним:

1. Звіт лідера професійної спільноти про підсумки роботи за рік.
2. Аналіз результатів виконання навчальних програм та підсумкового оцінювання учнів 1- 4 класів. 
3. Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи професійної спільноти вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний навчальний рік»
      Лідер ПС Барнич В.В. зачитала присутнім звіт про  роботу  професійної спільноти вчителів початкових класів та вихователів ГПД за 2021-2022 н. рік.
    Заступник директора з навчально-виховної роботи Дробок Н. Ю. проаналізувала   виконання  навчальних програм  та підсумкове оцінювання учнів 1-4 класів. Вказала на недоліки в роботі вчителів і вихователів та запропонувала шляхи їх усунення. 
    Учасники професійної спільноти виступили з пропозиціями щодо складання перспективного плану роботи на наступний навчальний рік.
     А також було прийняте таке рішення:
1. Вчителям та вихователям ГПД використовувати у своїй роботі нові прийоми, методи та елементи методик дистанційного навчання. 
2. Впроваджувати нестандартні організаційні форми навчання та різні способи взаємодії учасників освітнього процесу та засоби зворотнього зв’язку.
3. Постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру; розвивати соціальні й навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток.
4. Використовувати фахові періодичні видання, педагогічні інтернет платформи, як інструмент методичної роботи, що дає змогу отримувати якісну інформацію для проведення офлайн та онлайн-уроків.




 

4 листопада 2021 року відбулося ІІ засідання професійної спільноти вчителів початкових класів та вихователів ГПД «Педагогічна майстерня НУШ» за темою

" Дистанційне навчання у початковій школі" з порядком денним:

1. Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи»

2. Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання».

3. Обмін досвідом «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням»

4. Розроблення пам’ятки «Навчаю дистанційно!»

  Класний керівник 4 – Б класу Булеца М. М. розповіла про електронні освітні ресурси для НУШ, які використовує у своїй роботі.

 Класний керівник 3 – В класу Русин М. І. та кл. керівник 4 – В класу Приймич І. В. виступили з лекцією на тему «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання».

 Класний керівник 3 – Б класу Грига Н. Ф. обмінялася досвідом роботи за темою «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням»

 Кл. керівник 2 – А класу Барнич В. В.  поділилася з учасниками професійної спільноти власними доробками щодо використання хмарних сервісів   для синхронного та асинхронного навчання учнів в умовах карантину.

Як підсумок засідання учасники професійної спільноти виконали практичну роботу, розробивши пам’ятку «Навчаю дистанційно!»







26 травня 2021 року відбулось п'яте, підсумкове, засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД за темою Методичний марафон: «Робота вчителя в творчому режимі – запорука успіху» з порядком денним:
1. Роль МО у вдосконаленні педагогічної майстерності вчителів.
2. Про підсумки навчальних досягнень учнів 1-А, 1-Б, 1-В, 2-А, 2-Б, 2-В, 3-А, 3-Б, 3-В класів в контексті Нової української школи. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з основ наук та виконання навчальних планів і програм в 4-А, 4-Б, 4-В класах.
3. Методичні рекомендації щодо проведення діагностувальних робіт в умовах НУШ.
4. Методичні рекомендації щодо заповнення “Свідоцтв досягнень” учнів 1-2 та 3 класів НУШ.
5. Підведення підсумків роботи за рік. Планування роботи МО, визначення завдань діяльності та обговорення основних напрямків роботи на 2021 - 2022 навчальний рік.
      Голова МО Барнич В. В. зачитала звіт про проведену роботу протягом навчального року та ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо проведення діагностувальних робіт в умовах НУШ. Заступник директора з навчально- виховної роботи Дробок Н. Ю. підвела підсумки навчальних досягнень учнів 1-А, 1-Б, 1-В, 2-А, 2-Б, 2-В, 3-А, 3-Б, 3-В класів в контексті Нової української школи , проаналізувала рівень навчальних досягнень учнів з основ наук та виконання навчальних планів і програм в 4-А, 4-Б, 4-В класах та надала вчителям рекомендації щодо заповнення “Свідоцтв досягнень” учнів 1-2 та 3 класів НУШ. Члени методичного об'єднання підвели підсумки роботи за рік, визначили завдання діяльності та обговорили основні напрямки роботи на наступний навчальний рік.



8 лютого 2021 року відбулося ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів 1 – 4 класів  «Формування та вдосконалення читацької та мовленнєвої компетентностей молодших  школярів» з порядком денним:
1) Банк ідей  «Вправи  та ігрові  завдання для удосконалення навички читання»
3) Презентація «Метод ігрового проектування на уроках читання»
4) Рекомендації з досвіду роботи «Навчання читанню дітей з особливими освітніми потребами»
5) Карусель інновацій «Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літературного читання»
     Своїм досвідом та педагогічними знахідками поділилися вчителі:   Яремчук О. І.,  Могіш О. В., Приймач І. В.
Голова МО Барнич В. В. підготувала для присутніх майстер-клас "Вчитель - конструктор інноваційного простору", на якому поділилася власними ідеями, наробками, найцікавішими матеріалами, методичними "смаколиками", що найбільш подобаються учням, дають найкращі результати та приносять задоволення в роботі вчителю та його учням. Вчителька також поділилася досвідом, як проводити онлайн та офлайн уроки та які навчальні платформи доцільно використовувати. Заступник директора з НВР   Дробок Н. Ю. підвела підсумки роботи за перший семестр та надала вчителям методичні рекомендації щодо покращення навчально – вихового процесу у ІІ семестрі 2020 – 2021 н. р.










21. 10. 2020 р. відбулося друге засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня Воловецького ОЗЗСО 
І - ІІІ ступенів з порядком денним "Круглий стіл. Результативний урок: завдання, форми, методи, прийоми роботи". Досвідом роботи з використання мультимедійних засобів навчання для активізації навчальної діяльності молодших школярів поділилася класний керівник 3 - А класу Лакута В. І. Про впровадження завдань для розвитку логічного мислення на уроках математики в сучасній початковій школі розповіла класний керівник 2 - А класу Сургучова О. І. Класний керівник 2 - Б класу Грига Н. Ф. підготувала презентацію "Ранкові зустрічі, як спосіб соціалізації учнів 
1 - 4 класів. Практичний психолог Бабець В. М. надав інформацію про результати адаптації учнів 1 - А, 1 - Б, 1 - В класів до навчання в школі. Усі члени методичного об'єднання взяли участь у діловій грі "Як зробити урок ефективним",  а також розглянули та обговорили онлайн ресурси для організації дистанційного навчання під час карантину в закладах освіти.













Результати вибору
електронних вepciй оригінал-макетів підручників для 3 класу закладів загальної середньої осіти,поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівникі  

   Воловецький  ОЗЗСО І-ІІІ ступенів
Область    Закарпатська
Район (місто)      Воловецький, смт Воловець
Код ЄДРПОУ закладу освіти
№ закладу ocвіти в  ІТС «ДІСО» № 

1. «Українська мова та читання» пілручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти   (у 2-х частинах)
       Автор(и)
Мова підручника
кількість

Альтернатива
учнів
вчителів

1.
Українська мова та читання: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /             
К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова ( частина 1), Київ: “Оріон”, 2020 ;    
О. Я. Савченко (частина 2), Київ: “Оріон”, 2020.
українська




75


75




3


3
Українська мова та читання : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /
Вашуленко М.С.,  Васильківська Н.А., Дубовик С.Г. ( частина 1). -Київ: Видавничий дім “Освіта”, 2020.
Вашуленко О.В. (частина 2). -Київ: Видавничий дім “Освіта”, 2020.
2.




Українська мова та читання : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /
Захарійчук М.Д.  ( частина 1). -Київ: “Грамота”, 2020.
Богданець-Білоскаленко Н.І., Шумейко Ю.М. (частина 2). -Київ: “Грамота”, 2020.
3.




Українська мова та читання : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /
Варзацька Л.О., Трохименко Т.О., Чумарна М.І. ( частина 1). -Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2020.
Чумарна М.І. (частина 2). -Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2020.

4.




Українська мова та читання : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /
Кравцова Н.М., Придаток О.Д., Романова В.М. ( частина 1). -Тернопіль: Видавництво “Підручники і посібники”, 2020.
Савчук А.С. ( частина 2). -Тернопіль: Видавництво “Підручники і посібники”, 2020.

5.




Українська мова та читання : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /
Тимченко Л.І. (частина 1). - Харків: Видавництво “Ранок”, 2020.
Коченгіна М.В. (частина 2). -Харків: Видавництво “Ранок”, 2020.


2.«Англійська мова» пілручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти   (з аудіосупроводом)
Автор(и)
Мова підручника
кількість

Альтернатива
учнів
вчителів

1.
Англійська мова : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Карпюк О.Д. — 2020.
англійська та українська
75
3
Англійська мова. English. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти  (з аудіосупроводом) /  Г.К. Мітчелл, Марілені Малкоґіанні – К.: Видавництво «Лінгвіст»,  2020
2.




Англійська мова. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти  (з аудіосупроводом) / Пухта Г., Ґернґрос Ґ., Льюіс-Джонс П. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2020.
3.




Англійська мова : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти аудіосупроводом) / С.С.Губарєва, О. М. Павліченко. — Харків : Видавництво «Ранок», 2020.
4.




Англійська мова. English : підручник для 3  класу закладів загальної середньої освітиаудіосупроводом). / Т. Б. Будна. — Тернопіль : Навчальна книгаБогдан. — 2020.

3. «Математика» пілручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти   (у 2-х частинах)
Автор(и)
Мова підручника
кількість

Альтернатива
учнів
вчителів

1.
Математика : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) /
Листопад Н.П.             (частина 1), Київ: “Оріон”, 2020 ;
Листопад Н.П.                 (частина 2), Київ: “Оріон”, 2020.

українська




75

75




3

3
Математика : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) :
Ч. 1/  Скворцова С. О., Онопрієнко О.В.— Харків : Видавництво «Ранок», 2020.
Ч. 2/  Скворцова С.О.Онопрієнко О.В..— Харків : Вид-во «Ранок», 2020.
2.




Математика : підручик для 3 класу закладів загальної середньої освіти  (у 2-х частинах) :
Ч. 1 / М. Козак, О. Корчевська.— Тернопіль: Під-ручники і посібники, 2020.
Ч. 2 / М. Козак, О. Корчевська.— Тернопіль: Під-ручники і посібники, 2020.
3.




Математика : підручик для 3 класу закладів загальної середньої освіти  (у 2-х частинах) :
Ч. 1 / Лишенко Г.П.— Київ: “Генеза”, 2020.
Ч. 2 / Лишенко Г.П.— Київ: “Генеза”, 2020.
4.




Математика : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти  (у 2-х частинах) : 
Ч. 1. / Н. О. Будна, М. В. Беденко. — Тернопіль : Нав-чальна книга– Богдан, 2020.
Ч. 2. / Н. О. Будна, М. В. Беденко. — Тернопіль : На-вчальна книга – Богдан, 2020.
5.




Математика : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти  (у 2-х частинах) : 
Ч. 1. / Бевз В.Г., Васильєва Д.В.Київ : Видавничий дім “Освіта”, 2020.
Ч. 2. / Бевз В.Г., Васильєва Д.В.Київ : Видавничий дім “Освіта”, 2020.

4. «Я  досліджую світ» пілручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Автор(и)
Мова підручника
кількість

Альтернатива
учнів
вчителів
1.
Я досліджую світ : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) :
Ч. 1 / Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Видавництво «Ранок», 2020;
Ч. 2 / М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська,  І.Т. Зарецька. — Харків : Видавництво «Ранок», 2020.
українська




75


75




3


2


Я досліджую світ : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) :
Ч. 1 / Гільберг Т.Г., Тарновська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.Київ : «Генеза», 2020;
Ч. 2 / Гільберг Т.Г., Тарновська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.Київ : «Генеза», 2020;

2.




Я досліджую світ: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) :
Частина1// І. В. Грущинська, З. М. Хитра. — К. : УОВЦ «Оріон», 2020.
 Частина 2 // Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2020.
3.




Я досліджую світ: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) :
Частина1// Будна Н.О., Гладюк Т.В., Заброцька С.Г., Шост Н.Б., Лисобей Л.В.Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2020.
  Частина2 // Будна Н.О., Гладюк Т.В., Заброцька С.Г., Шост Н.Б., Лисобей Л.В.Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2020

4.




Я досліджую світ : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) :
Частина 1 /  Андрусенко І.В.Київ : Грамота, 2020.
Частина 2 (Інформатика та дизайн і технології) / Вдовенко В.В.Котелянець Н.В., Агєєва О.В.. Київ : Грамота, 2020.
5.




Я досліджую світ :  підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : 
Ч. 1 / І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2020;
Ч. 2 / І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов. — Тернопіль : Підручники і посіб-ники, 2020.

5. «Мистецтво» пілручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти 
Автор(и)
Мова підручника
кількість

Альтернатива
учнів
вчителів
1.
Мистецтво : підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти  / Калініченко О.В., Аристова Л.С., Київ : Видавничий дім “Освіти”, 2020.
українська
75
3
Мистецтво : підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти  / Масол Л.М., Гайдамака О.В., Колотило О.М., Київ : “Генеза”, 2020.
2.




Мистецтво : підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти  / Т. Є. Руб ля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. — Харків : Видавництво «Ранок», 2020.
3.




Мистецтво : підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Л. Г. Кондратова. — Тернопіль : Навчальна книга – Богдан. — 2020.
4.




Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти / О. Лобова. – Київ: Школяр, 2020.
5.




Мистецтво : підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Н. А. Лємешева. – Кам’янець-Подільський : “Абетка”, 2020.


Протокол педагогічної ради      4       від          03.03.2020р 



Директор                                                                           Тетяна ТИДІР


                     


      3 січня 2020 року відбулося ІІІ спільне засідання МО вчителів 1 – 2 та 3 – 4 класів  Цікавинки  із   методичної   скриньки:
«Креативна освіта для розвитку інноваційної  особистості.  Формування та вдосконалення читацької та мовленнєвої компетентностей молодших  школярів» з порядком денним:
1) Банк ідей «Нестандартні уроки  літературного читання – шлях розвитку творчих здібностей молодших школярів»
2) Виступ «Вправи  та ігрові  завдання для удосконалення навички читання»
3) Презентація «Проектно – тематичний підхід  у початковій школі. Метод ігрового проектування на уроках читання»
4)Обмін досвідом «Інклюзивна освіта в початковій школі: разом крок за кроком. Рекомендації з досвіду роботи «Навчання читанню дітей з особливими освітніми потребами»
5) Обмін досвідом «Психолого-педагогічні  аспекти формування навички письма молодших школярів.Розвиток тонкої моторики – шлях до каліграфічного письма»
6) Доповідь Формування читацької компетентності молодших школярів. Складання «Кластеру»
7) Виступ «Застосування методики «Сторітелінг» на уроках української мови»
8) Панорама ідей «Обговорення змісту проведення тижня початкової ланки «Подорож Країною знань»
9)Клуб творчих педагогів « Я роблю це так». Проведення та обговорення відкритих уроків та виховних заходів.
10)Творчість вчителя – учням (Презентації власного досвіду вчителів, що атестуються)
 Своїм досвідом та педагогічними знахідками поділилися вчителі:   Приймич І. В., Сургучова О. І., Хміль М. І.,  Мисько М. М., Кобрин М. І., Русин М. І  та заступник директора з НВР   Дробок Н. Ю.











   29. 10. 2019 р. відбулося спільне  засідання методичного об’єднання вчителів 1 – 2 та 3 – 4 класів  Воловецького ЗЗСО І – ІІІ ступенів з порядком денним :
Круглий стіл: «Результативний урок: завдання, форми, методи,  прийоми роботи. Розвиток  критичного мислення молодших школярів»
1. Презентація «Використання  мультимедійних засобів  навчання для активізації  навчальної  діяльності молодших школярів на уроках математики».
2. З досвіду роботи «Завдання для розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики в сучасній початковій школі».
3. Презентація «Прийом «Фішбоун»  як один з методів розвитку критичного мислення».
4. Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів». Розробка методичних рекомендацій «Психологічні поради. Як зробити урок ефективним».
5. Інформація заступника директора з навчально - виховної роботи «Організація та проведення конкурсу знавців укр. мови ім. П. Яцика, шкільних олімпіад»
6. Обговорення сучасних онлайн ресурсів для вчителів початкових класів.
      Практичний психолог школи Бабець В. М. надав іформацію про моніторингове обстеження першокласників щодо адаптації до навчання.










      29.08.2019 р. відбулося спільне  засідання методичного об’єднання вчителів 1 – 2 та 3 – 4 класів    Воловецького ЗЗСО І – ІІІ ступенів з порядком денним :
Методичний консультпункт:
«Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного  процесу  в початкових класах в  2019 -2020 н. р.»
1. Опрацювання Листа МОН № 1/11-5966 від 01.07.2019 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»
2. Складання та затвердження плану роботи МО 1 – 2 кл. та 3 – 4 кл. на 2019 -2020 навчальний рік.
3. Складання та погодження календарних планів на 2019 - 2020 н. р.
4. Про організацію інклюзивного навчання в початковій школі.
5. Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем.   
6. Рекомендації до проведення Першого уроку.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.